B Wahlströms 100 år - vinn böcker!



Bokförlaget B Wahlströms fyller 100 år i år och det vill de fira. Därför har
de nu tävlingar hela året där du varje vecka kan vinna en spännande bok!

Denna vecka kan du vinna populära Fallen ängel av Becca Fitzpatrick!
Allt du behöver göra för att ha chansen till vinst är att svara på en fråga och mejla
svaret till dem! 



Dock har jag redan läst denna bok så jag är inte med, men jag kommer att hålla utkik
kommande veckor för chansen att vinna en bok jag inte läst.

Jag tycker verkligen att ni borde delta i någon tävling, för det är ju varje år ett bokförlag
fyller 100 år, eller hur?
Klicka här för att komma till tävlingssidan!



Bilderna i detta inlägg är från B Wahlströms hemsida.

Kommentarer
Postat av: Pia

ååå så kul! :D jag ska nog vara med och tävla någon vecka :) men inte nu för denna bok har jag redan.

2011-02-05 @ 15:07:06
URL: http://zelter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0