Onsdagslån

Idag efter skolan svängde jag in på biblioteket och plockade på mig en bok som
många av er nog hört talas om. Jag har också hört mycket. Mycket bra dessutom.


Imorgon när kriget kom av John Marsden

Jag vet inte när denna bok kommer att bli läst, inte direkt iallafall. Men det blir av innan
filmpremiären här i Sverige som är i April, men det är ju ett tag tills dess.

Annat från biblan som ligger hemma hos mig just nu:
- Ett sista offer av Kjetil Johnsen
- Vargbröder - Vålnadernas berg av Michelle Paver (ljudbok)
- Alkemisten av Angie Sage (ljudbok)


I övrigt kan jag meddela att jag håller på att läsa Janis, den magnifika av Johanna Nilsson.
Jag har dock bara läst 40 sidor den senaste veckan... Och nej, boken är inte dålig, den är helt
okej hittills. Det har bara varit för mycket att tänka på och göra senaste tiden.
Efter Janis blir det av att läsa Frostbite av Richelle Mead.

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är en riktigt, riktigt bra bok! :D du kommer inte att ångra dig ;)

2011-02-23 @ 20:51:56
URL: http://zelter.devote.se
Postat av: andréa

Åh, den serien är otrolig ♥

2011-02-24 @ 07:35:48
URL: http://deddoliinah.blogg.se/
Postat av: Fanny

"Janis Den Magnifika" läste jag för ungefär ett år sen, och jag kommer inte ihåg så mycket av den, men jag minns att den var bra och spännande!

Hoppas du gillar den!

2011-02-24 @ 18:35:54
URL: http://fantanzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0