Bilder från fjällen, del 3

SUNRISE






Alla dessa bilder är tagna samma morgon. Jag blev helt förtrollad och sprang för att
hämta kameran och knäppa ett antal bilder.

Detta var de sista bilderna från fjällen. Trots att jag la ut ungefär 15 här så togs det
mer än 300 totalt.
Alla bilderna är fotade med min digitalkamera, en Samsung ES17.

Hoppas att ni nu fått en liten inblick till den fantastiska och mysiga världen i Tänndalen. En
helt annan sak än hemma i staden.

Här har ni länkarna till de andra bildinläggen: Del 1: Utsikten & Del 2: Skidbacken

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Addikoko

SV: Jag ser Vampire Diaries på www.tv-dome.net - sök bara på Vampire Diaries där och så kan du se på alla avsnitt. Superbra:D

2011-01-09 @ 11:53:57
URL: http://addikoko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0