Kass uppdatering + Harry Potter-utställning

Ja, jag vet att min uppdatering har varit ganska kass senaste veckan eller så. Förlåt så mycket för det!
Jag har tyvärr ingen bättre ursäkt en sanningen, så här får ni den: Harry Potter har tagit över.
Jag har läst, kollat internet, tittat filmer och allt annat man kan tänkas komma på. Och nu när filmen
är här (ikväll kl. 22 är det min tur!) är det svårt att fokusera på annat, därför har inte heller läsningen
av annat än Harry Potter varit så lockande.
Men förhoppningsvis ska jag bli lite mer aktiv när all hysteri gått över en smula.

Tänkte även passa på att visa bilder från en liten Harry Potter-utställning som just nu finns i NK inne i Stockholm. Där hade de kläder och rekvisita som verkligen funnits med i filmerna!



Och alldeles i närheten, i Kungsträdgården, fans posters visandes "behind the scenes", uppsatta:


Utställningen håller på till och med 17 juli. Den är inte så stor och fantastisk, men rolig att ha sett iallafall.
Det är ju inte ofta något sådant här finns att se i Sverige!
Kanske lägger upp fler bilder en annan dag.

Imorgon kommer så fort som möjligt en filmrecension på Harry Potter and the Deathly Hallows part 2.
Tills jag själv sett filmen kommer jag dock hålla mig borta från bloggar för att undvika sådana recensioner.
Vill skapa min egen åsikt om filmen innan jag hör andras, nämligen.

Ha det så bra så länge!

/Amelie
(10 timmar kvar!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Slutet är nära, ska också se den i kväll, men det kommer alltid vara Harry Potter för alltid <3 De är mina favoritböcker, kommer alltid att vara det, och inget kan ändra på det.

2011-07-13 @ 11:42:55
URL: http://bladvandaren.blogspot.com
Postat av: Clara

Häftig utställning, och just nu längtar jag ihjäl mig efter bion :)

21.15 är det min tur!

2011-07-13 @ 14:01:35
URL: http://bokclara.blogspot.com/
Postat av: Lisa

SV: Tack så jätte mycket :D

2011-07-13 @ 14:14:40
URL: http://bladvandaren.blogspot.com
Postat av: Pia

jag ska också se filmen ikväll! :D jag längtar men ändå inte... För sen kommer man liksom hem och vet att det inte längre finns fler HP filmer eller HP böcker att se fram emot "/ Men kul ska det bli ändå ^^

2011-07-13 @ 14:41:19
URL: http://bookrelated.devote.se
Postat av: Fanny

I vilket elevhem går Luna Lovegood ? Har aldrig förstått det...



Svara gärna på min blogg ! =)

2011-07-13 @ 22:58:06
URL: http://fantanizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0