Grattis Joanne Rowling & Harry Potter!

Idag är det J.K Rowlings, min absoluta favoritförfattares, födelsedag! Grattis grattis grattis! :D


Det är också Harry Potters födelsedag, stort grattis till honom också! :)


Idag var även första chansen att registrera sig på Pottermore! Det är stängt för idag, men öppnar imorgon igen och och i övermorgon - sju dagar framåt, till 6 augusti. Så ni som inte hann idag så finns det fler chanser.
Jag lyckades registrer mig idag och just nu väntar jag på mitt "Welcome Letter" som ska säga att jag är en av de 1 miljoner personer som får testa Pottermore före den officiella öppningen i Oktober. Hoppas hoppas!
Gå till Pottermore för mer info.

Kommentarer
Postat av: Anna

vad kul att du kom in! Jag lyckades ocksa :D

2011-07-31 @ 16:50:05
URL: http://readingthisworld.blogspot.com
Postat av: Pia

sv: nejjjj jag glömde helt bort att pottermore började idag! :O ååååh! får försöka imorgon!

2011-07-31 @ 17:20:36
URL: http://bookrelated.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0