Tillbaka i Stockholm

Igår kväll kom jag hem efter mysiga dagar i Skåne! Har varit väldigt skönt att komma hemifrån och ännu
skönare att vara utan dator. Att komma bort från vardagen är hälsosamt. Resultatet är att jag idag ska
kolla igenom de drygt 200 inläggen via bloglovin som är från bokbloggar, kompisars bloggar och sånt.

Vi började med att åka till Båstad där vi sov 3 nätter. Vi har sovit i husbil vilket har varit ganska skönt,
trots att det är trångt. I Båstad var det mest vila och promenader.
I torsdags åkte vi till Helsingborg där vi på fredagen gick runt i staden. Sen blev vädret dåligt på lördagen
(ösregn hela natten och förmiddagen) så vi bestämde oss för att åka hem.

Men nu är jag alltså tillbaka och kan rapportera att jag har läst mer än vanligt och jag har två utlästa böcker
att recensera här på bloggen; Harry Potter and the Half-Blood Prince och Sommaren jag blev vacker. Den
första recensionen kommer idag och den andra ikväll eller imorgon, håll utkik!
I övrigt har jag börjat på Harry Potter and the Deathly Hallows och Den vita katten.

Men nu ska jag uppdatera mig på allt som har hänt i världen under min frånvaro. Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fick lite Karlsson på taket-känsla av den bilden ;)



Ha det fint!

2011-07-11 @ 21:13:52
URL: http://filo-sofie.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 00:12:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0