Day 18 – A book that disappointed you


Revolt av Suzanne Collins, tredje och sista delen i Hungerspelstriologin.
Jag tycker att den här boken svek mig. Missförstå mig inte helt nu, den var bra. Men efter
Hungerspelen och Fatta eld så förväntade jag mig så mycket mer än jag fick av den här
boken. För mycket politik och röriga händelser och för lite känslor och den där nagelbitande
spänningen som jag förväntade mig.


Den femte systern av Mårten Sandén var också en besvikelse. Jag hade hört så mycket
om den; att den skulle vara jättebra - den hade ju till och med nominerats till/vunnit ett pris om
jag inte minns fel - spännande och läskig.
Var den jättebra? - Nej, den var okej-bra, men inte mer.
Var den spännande? - Den hade sina stunder men inte alls i allmänt.
Var den läskig? - Nej, inte alls.
Något den däremot var var långtråkig, rörig och lite konstig.. Nej, inget som imponerade på
mig.



Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Jaa, det blev jättebra med en video!

2011-03-06 @ 14:23:35
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: Ebba

SVAR: Tack!

Jag ska till Brighton, England. Det är inte försent att anmäla sig nu. Vill du så ska du ju självklart åka!! :)

2011-03-06 @ 19:35:31
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0