Hemlånat just nu

Tänkte visa vilka biblioteksböcker som är hemma hos mig just nu.

Läsböcker:

- Mördarens ansikte av Kjetil Johnsen
- I morgon när kriget kom av John Marsden (läser just nu)
- Den lille trollkarlen - en bok om J.K Rowling och Harry Potter av Evastina Törnqvist

Ljudböcker:

Alkemisten av Angie Sage (nyligen börjat på)
- Vargbröder - Vålnadernas berg av Michelle Paver (nästan lyssnat klart)

Som bekant så läser jag I morgon när kriget kom nu, det går lite segt dock. Jag vet inte när
jag ska läsa Mördarens ansikte, men den är kort, ca 150 sidor så den kan man väl klämma in
lite när man känner för det.
Sen har jag lånat Den lille trollkarlen som jag läste lite i då jag gjorde mitt specialprojekt. Jag
såg den på biblan under mitt senaste besök där och kom på att jag aldrig läste klart den då..
Får se när den blir läst..

Okej, ett lite onödigt inlägg kanske, men nu vet ni vad jag har för biblioteksböcker hemma.
Har ni lånat något spännande på sistone?

Kommentarer
Postat av: Julia

Nee ... Men jag ska låna Feber på biblan snart :)

2011-03-19 @ 18:10:40
URL: http://juliaogne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0