Somriga boklån

Gick förbi biblioteket nu på eftermiddagen för att plocka på mig ett förråd av sommarböcker!



Jag har verkligen längtat länge på att få läsa Sommaren jag blev vacker och Mycket mer än så,
men jag har sparat dem till sommartider för att få den ultimata summer-feelingen.
Sen plockade jag även på mig My name is memory av Ann Brashares som jag sett ett antal gånger
förut och är nyfiken på.

När jag ska läsa dessa böcker har jag ingen aning om, men jag ska väl hinna klämma in dem
någonstans i mitt redan bokpackade sommarlov.

Har ni lånat något spännande senaste tiden?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har faktiskt inte lånat på bibblo på jättelänge, men funderar på att gå dit nu innan sommaren och låna de böcker som jag har planerat att läsa i sommar. :)

2011-05-30 @ 19:26:03
URL: http://readingthisworld.blogspot.com
Postat av: Clara

My name is memory var faktiskt inte så dålig! Spännande och bra med kärlek!

Postat av: Tonårsboken - Elin

Underbara lån!! Den boken av Ann Brashares har jag faktiskt inte hört talas om. Men "Systrar i Jeans" är ju en av de absoluta sommarböckerna så den är säkert super ;)

2011-05-31 @ 13:35:26
URL: http://www.tonarsboken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0