Om halsbandet

För drygt en vecka sedan så la jag upp en bild (inlägg här) på ett Hungerspels-halsband som jag fått i samband med att jag och några andra bloggare hjälpte Nordisk film lite med marknadsföringen av filmen här i Sverige.
Många av kommentarerna jag fick samma fråga: Var kan jag köpa halsbandet?

Dessvärre visste jag inte detta då jag fått det, men nu har jag mejlat Charlotte på Nordisk film och frågat.
Hon svarade att det i nuläget inte finns något återförsäljningsställe, men att de kommer lotta ut halsbandet (samt annan merchandise) på olika HungerGames-kanaler. För att hålla er uppdaterade på detta så är det smart att gå in och gilla och hålla koll på Hunger Games Sverige på Facebook, klicka här.


/Amelie

Kommentarer
Postat av: Nea

Åh, vad synd. Då ska jag satsa på att vinna istället :D

2011-10-13 @ 20:59:15
URL: http://boknea.blogspot.com
Postat av: Iktoro

Den som kunde köpa det...

2011-10-23 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0