En liten uppdatering

Hejsan! 

Först och främst så säger jag förlåt så mycket för den dåliga uppdateringen. Tiden har helt enkelt inte räckt till för
mig och jag har knappt haft ro att slå mig ner alls de senaste 1-2 veckorna. Sen så har läsningen inte alls varit på topp. En hel vecka gickunder mitten av månaden där jag inte läste någonting. Inte en enda sida. Ja, jag tror inte att det
finns en annan förklaring till det än en lässvacka av något slag.

Har även inte lagt upp några bokrecensioner på länge. Har läst ut två böcker sedan senaste recensionen, en av dem har en färdigskriven (Hades) men den får inte postas förrän i Juni på grund av recensionsdatum. Så länge så kan jag ju iallafall avslöja att jag gillade den :)
Sen så ska jag finna tid (förhoppningsvis imorgon eller så) till att fixa ihop en recension till The curious incident of the dog in the night-time. En mycket speciell bok det där, men bra den med kan jag säga som en liten hint.

Just nu läser jag Eld. Eller ja, jag började faktiskt för några timmar sedan och har hittills bara läst ett kapitel. Tanken var att jag skulle börja i fredags men jag har känt mig för stressad för att sitta ned och läsa. Men jag ska läsa, det lovar jag. Hur länge har jag inte längtat efter Eld, liksom?

Så okej... Lässvacka, recensioner, lässtatus... Det är något jag har glömt. Jo, juste! Jag har planer på att fixa en liten uttlottning här på bloggen i veckan. Det kommer inte att vara några nya böcker, men enligt mig så är det iallafall två riktigt bra titlar som ligger i potten. Ja, ni får veta mer snart, helt enkelt :)

Ha en trevlig valborg nu gott folk! En recension på The curious incident... samt en månadssammanfattning är på gång :)

/Amelie


Uppdatering: Jo, det var faktiskt en dag till. Har utmanats av flera om att svara på 11 frågor. Kul! Ska försöka svara på så mycket som möjligt så snart jag kan.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej !

Brukar du läsa engelska böcker som är US eller UK ? (:

2012-05-01 @ 19:52:21
URL: http://fantanizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0