Litet musiktips

Nu tänkte jag byta fokus i ett inlägg och tala lite om musik. Ni kanske minns när jag tipsade om en viss Ed Sheeran tidigare i år, så nu tänkte jag nämna en duo som jag lyssnat på ganska länge nu.
Det är systrarna Klara och Johanna som tillsammans bildar First Aid Kit, som jag är säker på att ganska många av er känner igen.
Förutom att det är väldigt bra och fin musik så tycker jag också att den är full av inspiration - passar perfekt att lyssna på när man skriver, bloggar eller varför inte som bakgrundsmusik när man läser?

Här kommer ett litet hopplock av deras låtar: 







/Amelie

Kommentarer
Postat av: Lena

Dom är verkligen suveränt bra.

2012-08-09 @ 17:19:05
URL: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
Postat av: Maja

Min favorit är Sailor Song tätt följd av The Lion's Roar :)

2012-08-09 @ 18:02:14
Postat av: Man

First Aid Kit alltså. Så himla bra duo de utgör. Skulle hemskt vilja gå på en av deras konserter, haha. :-)

2012-08-09 @ 19:54:02
URL: http://bokskadad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0