Lite tävlingstips på en söndagskväll

Hos Booklovin så pågår just nu en stor Hungerspels-tävling! Du kan välja mellan de tre böckerna i serien i olika format, samt andra titlar som kan vara intressanta inför filmatiseringen, som en Tribute Guide! Dessutom så får vinnaren också ett presentkort på SF-bio. Super, eller hur? Se till och klicka dig in här och anmäl dig innan 25 februari.

Andrea har en tävling där du har chansen att vinna upp till 4 böcker! Bland annat så ligger Resten får du ta reda på själv, Gargoylen och Mitt klimatkatastrofala liv i potten. Vill du ha chansen att vinna så är det bara att kika in här och läsa mer!

Hos Sofie har du just nu chansen att vinna en bok i Excess-format. Flera titlar finns att välja bland, t ex den väldigt omtalade boken En dag, som är den bok jag valt att tävla om. Tävlingen håller på till 2 mars. Tävlingsinlägget hittar ni här.



Dessutom så kan jag meddela att en tävling dyker upp även här på bloggen imorgon! Se till att hålla utkik :)

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: det är okej! Kul att du tipsar här också :) Men: jag skulle vilja att du rättar lite i inlägget och skriver att det bara är en bok som lottas ut, däremot får man välja själv vilken man vill ha :)

2012-02-19 @ 20:51:50
Postat av: Elin

Sv: Haha, yes! Heja Cirkeln ;)

2012-02-20 @ 16:28:16
URL: http://gummistovlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0