Någon som vill ha?

Min olästa hylla får tillskott hela tiden och därför så har jag nu gått igenom den. Fann en titel som jag inser att jag aldrig kommer att läsa, en som stått där i år. 
Därför tänkte jag kolla med er ifall att någon där ute skulle vara intresserad av denna:

Tagg i hjärtat av Cannie Möller. Ni kan läsa om handlingen här.

Jag tvivlar på att intresset är stort (om det ens finns) men i så fall så är allt man behöver göra att skicka ett mejl till mig, på [email protected] där du säger att du vill ha den. Jag skickar den till dig, gratis. Inga konstigheter.
Boken är inte skinande ny, men i hyfsat skick. 
OM det mot förmodan skulle vara flera som är intresserade så gäller principen först till kvarn. 

Uppdatering: Boken har fått en ny framtida ägare :)

För övrigt så jobbar jag på en recension av Udda verklighet av Nene Ormes, som förhoppningsvis dyker upp senare idag. 
Ha det bra så länge!

/Amelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0