Nu kör vi igen

Så, jag kom hem från Rhodos i söndags. Tanken var att jag skulle blogga redan samma kväll, eller på morgonen dagen efter - men det blev inte riktigt av. Har varit ganska upptagen och trött, så därför hör ni inte ifrån mig förrän nu.
Men jodå, jag hade en väldigt trevlig vecka på Rhodos! Varmt har det varit. Första 2-3 dagarna så var det som högst 44 grader (något som är en aning för varmt enligt mig), men sen svalnade det av till 35. Tyvärr så fick jag också en ganska rejäl förkylning efter halva veckan som gjorde att jag inte orkade göra lika mycket som önskat, men det gick hyfsat bra ändå. Förkylingen är dock inte borta ännu - en av anledningarna till att jag är ganska trött.

Jag läste ut Anna and the French kiss, så recension kommer på den! (En liten hint: Ja, jag gillade den!) och dessutom så har jag även en recension på Nattens cirkus redo, som jag skrev en mysig eftermiddag på balkongen. Så den ska bara renskrivas och sen upp på bloggen - borde bli redan imorgon :)

Så, två recensioner som bör dyka upp denna vecka. Dessutom så har jag lite andra idéer till inlägg, så snart borde jag vara igång igen! 

För att liva upp inlägget lite så bjuder jag nu på några bilder från min resa. 





Nu ska jag fortsätta kolla igenom de nästan 300 blogginlägg jag missat under min semester...
Håll utkik efter recensioner och andra inlägg!

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är supersnygga bilder, Amelie! :D

2012-07-26 @ 08:07:56
URL: http://photosandbooks.blogg.se
Postat av: Elisabet

Jag hörde det av en tjej som hade hört det på SF och om man söker på filmen på SF's hemsida så kommer det inte upp någonting. Men jag har mailat SF för säkerhetsskull och frågat. :/

2012-07-27 @ 00:40:11
URL: http://bokvarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0