Hunger Games: biljetter & videoklipp

Två veckor kvar till Hunger Games. Om två veckor ska jag se den på bio. Känns fortfarande lite för bra för att vara sant. Men som jag har väntat! Jag minns fortfarande hur jag blev överlycklig när jag hörde att det skulle bli en filmatisering på en av mina absoluta favoritböcker. Och ett tag senare satt jag och tjurade i skolan för att jag inte kunde komma hem och se den första trailern snabbt nog.

När jag tänker tillbaka på det så känns det som att det har gått ganska snabbt ändå, trots att jag vet att det har känts som den totala motsatsen nästan hela tiden. Men nu när jag har biljetterna i min hand så längtar jag mer än någonsin!



Här kommer några klipp från filmen och en TV-spot: 
OBS! Vill du inte se något av filmen innan bion, så kanske ni bara ska se tredje videon...

Katniss under sin privata träningssession.


En konversation mellan Katniss och Cinna.


En TV-Spot med annat material än trailern.

Så bra videos! Filmen verkar ju otroligt bra gjord. Ska ni se filmen?

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Lucy

Japp, lade precis upp en bild på mina biljetter med :D

2012-03-08 @ 21:01:32
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ska också gå då, på park och allt men tyvärr inte på samma tid!!! Hade jätte gärna velat träffa dig!!

2012-03-08 @ 21:16:12
URL: http://enshanti.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Åh, vad jag längtar också! :)

Det känns som att det vart århundrande sedan jag fick reda på att det skulle bli film.

2012-03-09 @ 18:04:51
URL: http://bokmalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0