Forma Books Blog Award


Ni har antagligen hört talas om det vid det här laget, men det tål väl att upprepas ännu en gång?
Forma Books Blog Award startades förra året av Forma Books och det är alltså en prisutdelning till årets bästa bokblogg. Förra år det så var det välkända (och välförtjänta!) bloggen Bokhora som vann.
Men nu är det alltså dags att nominera igen! I år finns det två kategorier: en för de som fokuserar på vuxenlitteratur och sen, det nya, en för de som främst bloggar om barn- och ungdomsböcker

Väldigt roligt att det finns en tävling som inriktar sig på bokbloggar. Och ännu roligare, tycker jag, är att de har en separat kategori för barn- och ungdomsboksbloggare!-
Själv har jag redan nominerat flera av mina favoriter. Jag föreslår att ni, om ni inte redan gjort det, gör detsamma! Nominerar och läser mer om Forma Books Blog Award gör ni här!

/Amelie

Just det! Nu när jag ändå sitter här och skriver så kan jag ju passa på att nämna att seminarieprogrammet för årets bokmässa finns ute. Ni finner det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0