Bokmässan - imorgon är det dags!

Imorgon är det dags. Otroligt tidigt går jag upp och strax före åtta rullar tåget mot från Stockholm till Göteborg. BOKMÄSSAN.
Så länge man längtat och så många gånger man tänkt att det är evigheter kvar... sen sitter man här kvällen innan 
och är både nervös, peppad, orolig (för att glömma packa saker) och bara glad!

Som sagt, om ni ser mig bland alla tusentals människor så får ni gärna hälsa :)
Har ingen särskild klädsel bestämd - jeans och en tröja, typ. Kanske något smycke eller liknande som ni kan relatera till Harry Potter. Och på bilden till höger så ser ni ungefär hur jag ser ut.

Det är väldigt liten chans att jag bloggar under resan, men på Twitter kommer jag inte kunna låta bli att skriva och visa bilder. Kanske även lite på Instagram (ameliiel). 
Okej, nu ska jag försöka lugna mig lite (tankarna i mitt huvud snurrar i 180 km/h), packa klart och sova, så att jag inte ser ut som en zombie imorgon. Men det gör jag nog ändå, då jag verkligen inte är en morgonmänniska.

Ha det bra allihopa, och hoppas att vi ses på mässan imorgon eller på söndag! :)

/Amelie

Kommentarer
Postat av: somestuff.blogg.se

Vad fin du är! :)

2012-09-29 @ 09:19:43
URL: http://somestuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0