Bokmässan närmar sig!

Nu är det bara en ynka vecka kvar! Tanken var att detta inlägg skulle komma upp mycket tidigare än nu, men annat kom i vägen. Ja, ni kan ju den där ramsan om tidsbrist och skola utantill vid det här laget eller hur?
Men som sagt, årets Bokmässa väntar runt hörnet och jag kommer att vara på plats. Lördag och söndag för min del. Här är vad jag kommer att ha för mig:

Mellan kl. 14-16, på lördagen den 29 september, så är jag i Bonnier Carlsens monter. Jag deltar i en bokcirkel där jag och 7 andra bokbloggare ska diskutera aktuella ungdomsböcker, så om ni har tid och lust så får ni gärna komma förbi och lyssna på oss! :)
Utöver mig så består cirkeln av: Anna, Tova, Elin & Hanna, Emelie, Sofie och Elisabeth.
Böckerna vi ska prata om: Delirium, Mitt klimatkatastrofala liv, Resten får du ta reda på själv, En sån där vidrig bok där mamman dör, Rubinröd, Personer du kanske känner, Monstrets dotter och Hades
Var och en av oss har en av böckerna som huvudbok. (Jag skrev böckerna i samma ordning som personerna här ovan, så att ni vet vem som har vilken) Min huvudbok är då Hades.
Det kommer även att vara författare där och prata emellanåt.



Sedan, direkt efter det så ska jag på en ungdomsbokbloggarträff som jag blivit inbjuden till. Det är Sofie och Anna som anordnat detta, men man behöver man dock en egen inbjudan för att gå till. 
Däremot så verkar det som att Lisa och Anna (många "Annor" i detta inlägg!) ska fixa en enkel bokbloggarträff vid Bonnier Carlsens monter kring två - läs mer om det här och här.

För söndagen (30 september) så har jag inga direkta planer ännu. Blir nog mest att vandra omkring på mässan, kolla i montrar... ja, med andra ord det som jag inte hinner under lördagen :) 
Vore såklart jätteroligt att få träffa några av er där! Så om ni ser någon där som verkar vara jag - kom fram och säg hej vettja! :) 

Så innan inlägget är slut så ska jag bara fråga en sak till...
Ska ni till Bokmässan i år?

/Amelie

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG SKA DIT OCH JAG HOPPAS ATT VI SES!:D

Svar: Det är klart vi gör! :) Du ska väl till "inbjudan-träffen"?
Amelie

2012-09-20 @ 22:06:37
URL: http://bookshelf.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: Vi får hoppas att du kanske kan komma ifrn lite :) Annars ses vi ju som sagt på inbjudan-träffen ^^

2012-09-21 @ 09:26:27
URL: http://bookshelf.blogg.se
Postat av: Anna

Svar (igen^^): Tack! Blir alltid lika glad när ni gillar mina book hauls då det blir så mycket roligare att göra dem då:D

2012-09-21 @ 09:28:41
URL: http://bookshelf.blogg.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Jag ska dit ^^ Så galet pepp!

Har inte fått någon inbjudan till den andra träffen men hoppas vi ses på träffen vid Bonnier Carlsen. Har tänkt ta mig dit iallafall!

2012-09-21 @ 16:14:39
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
Postat av: Mimsan

Jag ska dit på lördagen och söndagen :D

2012-09-21 @ 16:55:33
URL: http://www.minbokkista.blogspot.com
Postat av: Mikaela

jag ska dit på fredagen!

2012-09-22 @ 17:35:13
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se
Postat av: Linnea

Japp, ska dit på Lördagen!
Hoppsa verkligen jag ser dej, komemr dock bli lite starstruck för att ajg följt dej i ett och ett halvt år x)

2012-09-23 @ 08:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0