Bokträff!

Jag har tillsammans med Frida, Nea, Anna och Pia planerat för en bokträff i Stockholm:


Vi fem har tror verkligen att det kommer att bli superroligt! Jag vet, det är kanske på helt fel sida av landet för många (var finns teleporteringsmaskiner när man behöver dem?), men förhoppningsvis så finner ni en lösning. Tiderna är inte särskilt strikta utan det går bra att komma senare/gå tidigare om behöver.

Om du vill anmäla dig till träffen, så skickar du alltså ett mejl till [email protected] - vi svarar inom ca 2 dagar eller så. Då får du även automatiskt mer information senare.
Om du har frågor om träffen och allt däromkring så kan du också skriva till den adressen - eller såklart skicka ett mejl till mig ([email protected]) eller någon annan av tjejerna om det låter bättre.

Hoppas att många av er är intresserade och har möjlighet att komma! :)

/Amelie

Kommentarer
Postat av: [Anna]

Åh vad jag hade velat komma men 100 mil är så långt :/

2013-01-17 @ 12:44:35
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Madeleine K

Ska bli så kul, ser verkligen fram emot träffen! :)

2013-01-17 @ 13:37:04
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/
Postat av: Ylva

Åh, vilka fantastiska författare ni fått tag på! Ha så himla kul!

2013-01-25 @ 13:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0