Bokbytardagen!

Imorgon är det Stora Bokbytardagen
 
På flera platser runt om i landet byts det böcker hit och dit. 
Tanken är att man ska ha med sig en bok när man går ut och sedan återvända hem med en ny! Superhärlig idé, tycker jag.
 
Jag deltog lite smått förra året. Den här gången ska jag möta upp med några kompisar för att byta lite böcker och ta en glass.

För att läsa mer om Bokbytardagen och hitta en bytar-plats nära dig, klicka på bilden!
 
Planerar du byta böcker imorgon?
 

/Amelie



Kommentarer
Postat av: Elina

Nu är det så att Gävle har en plats som de byter böcker på och det är nån vuxen skola nånstans å bla bla bla. Så svaret är Nej! Jag trodde och hoppades på att stadsbiblioteket (som de hade stängt i tre månader för att renovera, som nyligen öppnade igen) skulle ha nåt slags bokbyte. Men neeeeej, det ska de inte ha. Så nej det ska jag inte.

2013-05-15 @ 22:31:48
URL: http://marklarsbooks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0