Sammanfattning: Mars

Antal lästa böcker: 3
Antal lyssnade ljudböcker: 2
Genomsnittligt betyg på läs-böcker: 4



Månadens bok
Vargbröder - Vålnadernas berg av Michelle Paver, den sjätte
och sista delen i serien Han som föddes att möta mörkret.
En ständigt väldigt spännande och välskriven bok som greppar
tag om en direkt, svår att lägga ifrån sig. Jättebra!

Mitt betyg: 5


Tre böcker blev det denna månad. Hade hoppats på att hinna med
en till, men tiden räcker inte till. När jag väl får tid över har jag inte
riktigt lust att läsa, har kommit in i en sådan period. Hoppas den går
över snart, för egentligen vill jag ju läsa!

Övriga böcker i mars: Sveket , Slumpens bok .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0