Sammanfattning: Juli 2011

Antal lästa böcker: 3
Antal lästa sidor: 1332
Genomsnittligt betyg på läsningen: 8.3

Månadens bok
Den vita katten av Holly Black.
Cassel är en son i en familj av berörare - folk som kan använda magi bara
genom att röra något med deras bara hud- men själv är han ingen. Men han
har sina egna mörka hemligheter. Han dödade sin bästa vän Lila. Han älskade
henne, men gjorde det ändå. Och nu hemsöks hans drömmar av en vit katt..

Mitt betyg: 7/10

Detta var inte boken som fick högst betyg denna månad men den här boken märkte ut sig med 
sin speciella och intressanta handling och värld. Därför förtjänar den den extra uppmärksamheten.
Juli månad var ett riktigt fall i läsningen. Jag läste tre böcker, vilket bara är hälften av vad jag läste
i Juli förra året. Den här månaden brukar vara en av de som jag läser mest i, men inte i år. Jag har
haft ganska svårt att fokusera på läsning senaste veckorna.
Hoppas att augusti ska ge mer läsning.

Övriga böcker i Juli 2011: Harry Potter and the Deathly Hallows, Shadow kiss.

Kommentarer
Postat av: we

Den var faktiskt jättebra! Tack igen för att jag fick boken, skulle aldrig hitta den annars! :D

2011-08-01 @ 14:51:32
Postat av: Amelie

Svar till We: Roligt att du gillade den! Och varsågod! :)

2011-08-01 @ 15:50:13
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Grrrrrrrrreat

Jag har redan läst den här boken också och jag ger den faktist en nia, jag bara älskade spänningen i den <3<3<3

2011-08-02 @ 10:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0