John Green-kväll hos Bonnier Carlsen

På torsdagen förra veckan befann jag mig på bokkväll hos Bonnier Carlsen
John Green och hans senaste bok Förr eller senare exploderar jag (The fault in our stars på engelska) var samtalsämnet. Lisa Bjärbo ledde samtalet och ett flertal bloggare och läsare fanns på plats! 

Det pratades om bokens karaktärer, hur den är skriven, svenska versionen och dess omslag och mycket mer.
Det hela var otroligt trevligt och mysigt. Mitt sug efter att läsa om boken har definitivt ökat sedan dess!
Här kan du läsa mer om träffen, hitta namn och blogglänkar till alla närvarande samt se några bilder.

Men diskussionen slutade inte där! Just nu pågår en bloggstafett om just Förr eller senare exploderar jag. Flera bloggare har redan skrivit om den, alla med olika vinklar och fokuspunkter.
Här hittar ni det första inlägget i stafetten. Därifrån kan ni sedan klicka er till nästa inlägg och så vidare. Fin och intressant läsning utlovas!
(Vill du också vara med och delta? Klicka här för mer info)

Om du som läser inte ännu läst den här boken, se till att göra det snarast! Rekommenderas varmt! 
Här kan du läsa min recension på engelska originalet.

/Amelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0