Sammanfattning: April 2011

Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 1662
Genomsnittligt betyg på läsningen: 8.2

Månadens bok
Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren.
En otroligt spännande, läskig och bra bok som hade trovärdiga karaktärer och miljöer
med en krydda av övernaturligt och magi.
Perfekt för de som gillar magisk realism och spännande böcker!

Mitt betyg: 10/10

Den här månaden blev det ganska bra med läsning, trots att skolan överröser med prov
och annat som snor tid nu när terminen börjar gå till ända. Hoppas på att maj ger minst
lika mycket läsning!

Övriga böcker i april 2011: Feber, Harry Potter and the Chamber of Secrets, Röd skymning,
Mördarens ansikte.


Kommentarer
Postat av: Clara

Hej Amelie!

Okej, då hänger jag med:)

Jag har fått lite olika instruktioner om recensionsdagen, så min recension kommer upp imorgon, men visst är Cirkeln grymt bra?!

Absolut en favorit, men hur ska vi kunna vänta på del 2 och 3. Längtar ju ihjäl mig redan!



Ha det bäst :)

2011-05-01 @ 11:10:17
URL: http://bokclara.blogspot.com/
Postat av: Frida

SVAR: Aw tack! :D

2011-05-01 @ 15:49:20
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Jag har en tävling på min blogg där vinsten är att vinna de tre första kapitlen till boken jag håller på att skriver, och snart ska den in till något förlag! Kolla gärna in där!

2011-05-01 @ 20:24:08
URL: http://filo-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0