Sammanfattning: Mars 2011

Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 1239
Genomsnittligt betyg på läsningen: 7.8


Månadens bok
Frostbite av Richelle Mead, del 2 i serien Vampire Academy.
Rose Hathaway och de andra eleverna ska spendera vinterlovet på skidsemester.
Det kan verka som en idyllisk, trygg plats men Rose är i mer fara än hon någonsin
kunnat ana...
Frostbite är en spännande, välskriven och riktigt bra bok, värdig uppföljare
till Vampire Academy.

Klicka på bilden för att få den större.
Mitt betyg: 8/10
Läs min recension här.

Övriga böcker denna månad: Ett sista offer, Sandor slash Ida, Harry Potter and
the Philosopher's stone
, I morgon när kriget kom.


Denna månad blev det mer läsning än i januari och februari, precis som jag hoppats.
Dessutom blev det en helt del väldigt bra böcker, som inte heller är fel. I april hoppas vi på
att jag hinner läsa minst lika mycket! :)

/Amelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0