Sammanfattning: September 2011

Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 1583
Genomsnittligt betyg på läsningen: 7.8

Månadens bok:
The maze runner av James Dashner.
När Thomas vaknar upp är det enda han minns sitt förnamn. Han finner sig
omgiven av pojkar som välkomnar honom till the Glade, ett samhälle omgivet av
en stor labyrint. Pojkarna i the Glade har försökt lösa labyrinten sedan de först kom dit
men hittills har ingen lyckats. Finns det verkligen en lösning? Finns det en väg ut?
Otroligt spännande bok som håller en fast från första till sista sidan!

Mitt betyg: 10/10

Jag hade två kandidater till månadens bok i September. The maze runner vann över Mitt perfekta liv,
men jag tycker att den sistnämnda förtjänar att uppmärksammas mycket den med.
Läsningen är jag ganska nöjd med. Jag hoppades på att läsa runt 5 böcker vilket jag lyckades med.
Väldigt bra böcker har det varit också.

Övriga böcker i September: Jag saknar dig, jag saknar dig!, Mitt perfekta liv, De som lever vidare, Lögner.

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Okejj (:

2011-10-02 @ 15:06:13
URL: http://fantanizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0