Läst 2011


Här finner ni böckerna jag läst under år 2011, och även länk till min recension av böckerna.
Den här listan kommer att fyllas på allteftersom fler böcker läses.
Januari:
Ondvinter av Anders Björkelid
The reunion av L.J Smith
Saker som aldrig händer av Johanna Lindbäck
Februari:
Burned av P.C Cast & Kristin Cast
Afrodite och hämnden av Ritta Jacobsson
Janis den magnifika av Johanna Nilsson
Mars:
Frostbite av Richelle Mead
Ett sista offer av Kjetil Johnsen
Sandor slash Ida av Sara Kadefors
Harry Potter and the Philosopher's Stone av J.K Rowling
I morgon när kriget kom av John Marsden
April:
Feber av Maggie Stiefvater
Harry Potter and the Chamber of Secrets av J.K Rowling
Röd skymning av Fredrik Lindblom
Mördarens ansikte av Kjetil Johnsen
Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Maj:
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban av J.K Rowling
Memento Mori - Minns att du skall dö av Sanna Juhlin
Till sista vingslaget av Julia Sandström
Juni:
Harry Potter and the Goblet of Fire av J.K Rowling
Harry Potter and the Order of the Phoenix av J.K Rowling
När jag lät dig gå av Gayle Forman
Harry Potter and the Half-Blood Prince av J.K Rowling
Sommaren jag blev vacker av Jenny Han
Juli:
Den vita katten av Holly Black
Harry Potter and the Deathly Hallows av J.K Rowling
Shadow kiss av Richelle Mead
Augusti:
Pojkarna av Jessica Schiefauer
Sanningen om Alice av Rebecca James
Fantastic Beasts and Where to find them av J.K Rowling
Här finner ni böckerna jag läst under år 2011, och även länk till min recension av böckerna.
Den här listan kommer att fyllas på allteftersom fler böcker läses.
Januari:
Ondvinter av Anders Björkelid
The reunion av L.J Smith
Saker som aldrig händer av Johanna Lindbäck

Februari:
Burned av P.C Cast & Kristin Cast
Afrodite och hämnden av Ritta Jacobsson
Janis den magnifika av Johanna Nilsson

Mars:
Frostbite av Richelle Mead
Ett sista offer av Kjetil Johnsen
Sandor slash Ida av Sara Kadefors
Harry Potter and the Philosopher's Stone av J.K Rowling
I morgon när kriget kom av John Marsden

April:
Feber av Maggie Stiefvater
Harry Potter and the Chamber of Secrets av J.K Rowling
Röd skymning av Fredrik Lindblom
Mördarens ansikte av Kjetil Johnsen
Cirkeln av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren

Maj:
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban av J.K Rowling
Memento Mori - Minns att du skall dö av Sanna Juhlin
Till sista vingslaget av Julia Sandström

Juni:
Harry Potter and the Goblet of Fire av J.K Rowling
Harry Potter and the Order of the Phoenix av J.K Rowling
När jag lät dig gå av Gayle Forman
Harry Potter and the Half-Blood Prince av J.K Rowling
Sommaren jag blev vacker av Jenny Han

Juli:
Den vita katten av Holly Black
Harry Potter and the Deathly Hallows av J.K Rowling
Shadow kiss av Richelle Mead

Augusti:
Pojkarna av Jessica Schiefauer
Sanningen om Alice av Rebecca James
Fantastic Beasts and Where to find them av J.K Rowling
Awakened av P.C Cast & Kristin Cast

September:
Jag saknar dig, jag saknar dig! av Peter Pohl & Kinna Geith
Mitt perfekta liv av Sarah Dessen
The maze runner av James Dashner
De som lever vidare av Kjetil Johnsen
Lögner av Michael Grant

Oktober: 
Spökriddaren och hans väpnare av Cornelia Funke
Blodröd väg av Moira Young
City of Bones av Cassandra Clare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0